Beste gasten, het perceel Gräsalp is het ideale startpunt voor vele activiteiten, op een rustige locatie, midden in het groen.
Ons vakantieappartement biedt ruimte voor 2-7 personen. (+1)
Drie tweepersoonskamers en een eenpersoonskamer. (Extra bed beschikbaar) Keuken met...
Speciale kenmerken
Grote ruime, lichte vakantiewoning die ook bij slecht weer een aangename sfeer biedt. Directe aansluiting op wandel- en fietspaden, evenals op winterwandelroutes en langlaufloipes. Gratis WLAN. Vanaf 3 overnachtingen van 1 mei tot 31 oktober zijn...
Houd er rekening mee dat er extra verbruiksafhankelijke kosten kunnen ontstaan. Voor vragen hierover kunt u rechtstreeks contact opnemen met de verhuurder.
Aantekeningen van de verhuurder
Annuleringsbeleid
Euro 200 aanbetaling bij boeking.
Annulering tot 3 maanden voor de geplande aankomst gratis mogelijk.
en voor annuleringen daaronder tot aan de aankomstdag Euro 200.
Festspiele Bregenz, Schubertiade in Schwarzenberg, Werkraum Andelsbuch (architect Peter Zumthor)
binnen 25 minuten bereik je het skigebied Warth/Lech am Arlberg (de gehele Arlbergregio)
Vakantiebestemming
We liggen direct bij het startpunt voor veel verschillende activiteiten, of het nu zomer of winter is. Na wandelingen of fietstochten kun je afkoelen in ons openluchtzwembad. Nog energie voor tennis of volleybal?
Alles is dichtbij. In 15 minuten lopen langs de Bregenzerach bereik je de bergbanen van Diedamskopf. Zin in winkelen? In 5 minuten lopen bereik je het dorpscentrum.
Traumhafter UrlaubVan Familie Emmert uit Nördlingen · 07.06.2026
Reisperiode: 31.05.2026reizend als: Familie
5
5
5
5
5
Wir waren mit 2 größeren Kindern und Malinois zum ersten, aber sicher nicht zum letzten Mal bei Tanja.
Das Haus perfekt ausgestattet, die Lage einfach traumhaft, die Gastgeberin sehr nett. Eine Unterkunft und Umgebung, die einen sofort in Urlaubsstimmung versetzt.
Groß und klein hätten es nicht besser haben können!
Traumhafte LageVan Familie Lutz uit Ibbenbüren · 08.04.2026
Reisperiode: 27.03.2026reizend als: Familie
5
5
5
5
5
Wir haben uns so wohl gefühlt in der Ferienwohnung, von jedem Zimmer hat man einen traumhaften Ausblick. Die Landschaft ist so schön. Uns hat es an nichts gefehlt. Irmgard und Tanja sind so herzlich und hilfsbereit, das muss einfach erwähnt werden. Wir waren zum Skifahren da, man kann im Winter aber auch super wandern, unser Hund hat es geliebt durch den Schnee zu toben. Viele Grüße von Familie Lutz