Vakantieappartement voor 2-6 personen, grootte ca. 70 m², woon-/slaapkamers zijn gescheiden.
Het vakantieappartement heeft een eigen ingang, een hal met garderobe, een grote woonkamer met flatscreen en stereo-installatie, goed uitgeruste keuken met eethoek, vaatwasser incl. tabs, magnetron,...
Speciale kenmerken
- gratis wifi
- ideaal voor gezinnen en senioren
- zeer zonnige, rustige en toch centrale ligging (zijstraat)
- prachtig uitzicht op de Zillertaler bergen
Houd er rekening mee dat er extra verbruiksafhankelijke kosten kunnen ontstaan. Voor vragen hierover kunt u rechtstreeks contact opnemen met de verhuurder.
Ons huis ligt op 5 minuten lopen van het dorpscentrum en op 5 minuten lopen van het ski- en wandelgebied, in een zonnige en rustige omgeving met een prachtig panoramisch uitzicht op de Zillertaler bergen. Gezellig zonneterras en grote tuin. Verlichte rodelbaan op 100m afstand van het huis. Skibushalte op 250m afstand en het dalstation van de Spieljochbahn op 400m afstand.
Bereikbaarheid
De aanbevolen route gaat via München. Daarna neem je de snelweg richting Salzburg/Innsbruck en voor Rosenheim ga je richting Innsbruck.
Je passeert de grens bij de grensovergang Kufstein en blijft op de Inntalautobahn richting Innsbruck tot de afslag Zillertal. Vervolgens volg je de Zillertal Bundesstraße Nr. B 169 tot aan Fügen.
Eenmaal in Fügen aangekomen, rijd je tot aan de kerk (dorpscentrum), dan direct rechts omhoog en dan steeds rechtdoor tot aan de splitsing. Daarna houd je steeds rechts aan.
Na ongeveer 500 meter sla je rechtsaf en dan heb je je bestemming bereikt.
Entspannung purVan Stel Laux uit Weißenburg · 07.06.2026
Reisperiode: 02.06.2026reizend als: Stel
5
5
5
5
5
Die Wohnung war wie ein sechser im Lotto. Es war alles wie beschrieben. Sehr sauber und alles was man braucht war vorhanden. Die Aussicht überwältigend. Familie Klammer ist super freundlich und zuvorkommend. Wer Ruhe und Entspannung sucht, ist hier genau richtig. Wir können diese Wohnung zu 100% weiterempfehlen. Wir waren nicht das letzte Mal hier, kommen gerne wieder.
HervorragendVan Stel Meyer uit Tutzing · 28.04.2025
Reisperiode: 20.04.2025reizend als: Stel
5
5
5
5
5
Sehr sauber und gemütliche Ferienwohnung. Alles für einen Urlaub vorhanden. Gastgeber sehr nett und zuvorkommend. Die Umgebung ist super.
Wir empfehlen die Wohnung sehr gerne weiter. Es ist bestimmt nicht das letzte mal das wir dort Urlaub gemacht haben.
Vielen Dank Familie Klammer für die tolle Woche.
Schöne Grüße vom Starnberger See Wolfgang und Christine